JUS DELIMA ORGANIK

MENGAPA JUS DELIMA ORGANIK?

Jus Delima Organik Pomepure diproses mengikut piawaian pengeluaran Antarabangsa, iaitu ditanam tanpa penggunaan racun perosak dan bahan kimia, maka bebas dari pencemaran akibat sisa manusia atau industri, serta diproses tanpa sinaran pengion ataupun bahan tambah. 

Jus Delima Organik Pomepure juga tidak diubahsuai genetik. Jus Delima Organik Pomepure adalah makanan yang dihasilkan dari mula hingga akhir tanpa menggunakan racun serangga atau bahan kimia berbahaya. Kanak-kanak, orang dewasa atau ibu mengandung, mereka boleh mengambil Jus Delima Organik Pomepure ini. Jus Delima Organik Pomepure lazimnya dihasilkan berdasarkan standard produksi yang dikawal ketat untuk menjamin mutu makanan berkenaan. 

Paling memberangsangkan, Jus Delima Delima Organik kaya dengan vitamin, garam galian dan serat serta berupaya menyimpan nutrien untuk jangka masa yang lama. Pengambilan makanan gaya sihat dengan makanan organik dan buah akan menjadikan badan mempunyai daya tahan terhadap penyakit selain membekalkan nutrien yang tinggi untuk melawan jangkitan.

KELEBIHAN MAKANAN ORGANIK
  1. Memiliki antioksidan 50% lebih banyak
  2. Rasa yang lebih lazat
  3. lebih baik untuk bayi dan anak anda
  4. Tidak diradiasi
Apakan perbezaan Jus Delima Organik Pomepure dengan jus kesihatan lain dipasaran?
Jus Delima Organik Pomepure dibuat daripada 100% perahan buah delima yang segar memalui proses pempasteuran berteknologi tinggi di isi ke dalam botol kaca bagi memastikan nutrien dan zat tidak di ganggu serta terbuang.

No comments:

Post a Comment