JUS REAL FRUIT FUSION

Jus Real Fruit Fusion adalah campuran Delima berkualiti tinggi yang telah diperah bersama-sama dengan mulberry, cherry, bilberry, blackberry, raspberry, cranberry, dan acai berry.

DELIMA
Delima mengandungi khasiat yang tinggi dan kaya dengan zat sodium, riboflavin, tannis, polyphenols, anthocyanins, vitamin C, kalsium dan fosforus.

MULBERRY
Kandungan "anthocyanin" dalam Mulberry ternyata banyak manfaatnya bagi kesihatan dengan fungsi sebagai antioksida. Mulberry juga mengandungi banyak mineral, kalsium, potasium, magnesium, fosforus, zat besi, dan vitamin.

CHERRY
Cherry kaya dengan potassium yang mengatur tekanan darah, serat pencegah kanser, dan berbagai nutrisi yang berkhasiat.

BILBERRY
Bilberry mengandungi "anthocyanosides" yang berfungsi memperkuatkan dinding salur darah untuk membantu memperbaiki pengaliran darah melalui kapilari darah kecil yang menyelubungi mata juga dapat memperkuatkan kolagen iaitu protein yang memberi sokongan kepada tisu-tisu penghubung dalam mata.

BLACKBERRY
Blackberry kaya dengan antioksida berjenis polyphenol dan omega 3 yang baik membantu menentang radikal bebas dalam tubuh dan membantu mengubati penyakit. Blackberry adalah sumber tenaga , pembersih darah yang sempurna dan melancarkan peredaran darah, sangat efektif untuk membuka saluran pernafasan yang tersumbat dan meredakan sakit tekak.

RASPBERRY
Raspberry mengandungi banyak kandungan antioksidan polyphenol seperti pigmen antosianin, vitamin C vitamin B1, vitamin B2, vitamin B3, asid folat, serta zat besi.

CRANBERRY
Cranberry memang kecil namun cukup berkuasa untuk melawan penyakit kerana mempunyai kandungan bahan kimia tumbuhan dan antioksidan tinggi yang memberi sokongan kepada kesihatan manusia tanpa kesan sampingan berbahaya.

ACAI BERRY
Acai berry mengandungi antioksida yang tinggi, malah lebih tinggi dari anggur, blueberry, blackberry atau buah delima. Kandungan antioksida di dalam buah acai berry adalah antara yang tertinggi di dunia. Antioksida membantu membuang toksin di dalam badan.

No comments:

Post a Comment