Masalah: Pembuluh Jantung Tersumbat/ Kolestrol Tinggi

Nama: Abdullah Abbas
Lokasi: Pasir Puteh Kelantan

Pengakuan:-
Saya telah disahkan doktor pakar bahawa saya menghidap penyakit gangguan pembuluh jantung (Unstable Angina) sejak 2tahun yang lepas. Semenjak menghidapi penyakit tersebut saya amat menderita kerana ia tidak boleh tertekan dan penyakit itu juga menghalang saya dari melakukan kerja-kerja berat. Saya juga berulangkali dimasukkan ke wad hospital kerananya. Pada awal bulan Febuari 2010, seorang rakan telah memperkenalkan Jus Delima Pomepure kepada saya. Perubahan yang positif telah berlaku pada diri saya. Saya merasakan badan dan dada bertambah sihat dan ringan. Kini saya telah sihat dan bebas dari penyakit berbahaya tersebut. Syukur alhamdulillah  dengan izin-Nya penyakit saya sembuh.

No comments:

Post a Comment