Masalah: Leukemia & Bengkak Limpa

Nama: Shahrul Rizman Bin Samsuri
Lokasi: Jerantut Pahang

Pengakuan:-
Adik Shahrul selalu demam dan tidak aktif macam kanak lain. Menurut ibunya "kos perubatan anak saya sudah pun mencecah RM22,000. Saya sanggup menghabiskan wang ringgit yang banyak untuk mencuba pelbagai produk yang diberikan oleh kawan dan jiran terdekat. Sehinggalah saya berjumpa dengan produk bernama Pomepure. Jus Delima Asli yang begitu Ajaib. Saya berikan Shahrul minum hanya 50ml sekali pagi dan malam. Selama 4 hari sahaja sudah nampak perbezaan yang ketara. Anak saya sudah boleh belari dimana sebelum ini dia hanya duduk dirumah sahaja dan banyak tidur. Alhamdulillah, Buah dari Syurga banyak khasiat dan penawar yang kita tak tahu. Terima kasih Pomepure".

No comments:

Post a Comment